Träningspass från idag 26/11

Idag upprepade jag min träning från förra veckan, The Oregon Project Stability Routine.

Utvecklingspunkter sett från förra veckan var att jag snabbare återfick balansen i övningar gentemot förra veckan. Vissa övningar kunde jag till och med utföra med högre intensitet sett från förra veckan. På Runner Pull kunde jag öka tyngden.

Jag gick lite på känsla också och körde bland annat lite pull ups, benresningar mm.

Före: Kände mig bra psykiskt och var redo att utföra mitt pass.

Under: Jag skulle ha prioriterat uppvärmningen lite hårdare då jag upplevde stelhet i baksida lår efter en stund, en mer genomgående uppvärmning skulle ha behövts 🙂

Efter: Tycker om detta pass då det stimulerar olika delar på kroppen och du känner dig balanserad efteråt. Det jag kan tänka mig är att man kommer se små förbättringar eftersom i olika övningar vilket senare kommer ha positiv effekt inom löpningen.

 

 

 

Borgarskalan: 6

Kommentera

